dijous, 28 d’abril del 2011

Entrevista de ida y vuelta a Ignasi Corral

La secció “Entrevistes d’anada i tornada” està on fire! Avui entrevistem l’Ignasi Corral. Tal com ja haureu copsat per les seves intervencions en d’altres entrades, l’Ignasi és una persona especial… o, com diu l’Anaïs, “és un especialment docent”… però no us avancem res, perquè ell ens ha enviat una presentació i una entrevista amb les quals segur que entendreu el que volem dir.



[+/-] Seguir llegint en català
Traducción al castellano en breves ;).

2 comentaris:

  1. Me ha gustado mucho leer a Ignasi, y descubrir que compartimos opiniones similares sobre lo esencial de un maestro. Me quedo con esta frase: "La experiencia no sirve de nada si no hay voluntad humilde de aprender y amar".

    ResponElimina
  2. Gracias por el comentario, Tamara, confesamos que a nosotras nos encantó contestar su entrevista, pasamos un buen rato y nos hizo reflexionar...
    Y gracias desde aquí a Ignasi: nos consta que la traducción extraoficial al castellano para Tamara fue cosa tuya ;)
    Pronto volveremos a tener tiempo para dedicarle al blog y podremos traducir todas las entradas y páginas que quedan... y volver a publicar cosas. Disculpad la semana de silencio.

    Míryam (de Febrer blau)

    ResponElimina

Gracias por dejarnos un comentario. ¡Seguro que tienes mucho que aportarnos! Recordad que tenéis un traductor disponible en la barra lateral.
Gràcies per deixar-nos un comentari. Segur que tens molt per aportar-nos! Recordeu que hi ha un traductor disponible a la barra lateral