dissabte, 9 d’abril del 2011

"TIC-TAC. Formas de enseñar vs. maneras de aprender"

¡Hola, blogueros!
Hoy estrenamos etiqueta, "aprenent dels altres" (aprendiendo de los demás), y es que cuántas veces hemos estado en jornadas o cursos y nos ha fascinado una ponencia, un debate o una charla... y querríamos compartirlo con todos. O cuántas veces hemos leído un artículo, o hemos tenido una conversación en la entrada de un blog, y quisiéramos gritarlo a los cuatro vientos. Seguro que os ha pasado.
[+/-] Seguir leyendo en castellano




Salut, blocaires!
Avui estrenem etiqueta, "aprenent dels altres", i és que quantes vegades no haurem estat a jornades o cursos i ens ha fascinat una ponència, un debat, una xerrada,... i voldríem compartir-los amb tothom. O quantes vegades hem llegit un article o hem tingut una conversa en una entrada d'un bloc, i voldríem cridar-ho als quatre vents. De ben segur que us ha passat.
[+/-] Seguir llegint en català

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por dejarnos un comentario. ¡Seguro que tienes mucho que aportarnos! Recordad que tenéis un traductor disponible en la barra lateral.
Gràcies per deixar-nos un comentari. Segur que tens molt per aportar-nos! Recordeu que hi ha un traductor disponible a la barra lateral